Admin_MojMozaik
80158865

Admin_MojMozaik

Slovenija - Jesenice
Spremljaj me tudi na FB
Nazaj na seznam

Nadgradnja portala in navodila

Avtor: Admin_MojMozaik, Pon, 11.jun 2012 ob 14:56, Kategorija Navodila
Nadgradnja portala in navodila - Slika 1: Vzpostavitev kontakta z kupcem
image protected

Slika 1: Vzpostavitev kontakta z kupcem

Dragi naši Ustvarjalci,
za vas smo pripravili dve novosti ter eno spremembo.
Glede na to da je bil do sedaj možen kontakt samo v primeru da je bil uporabnik registriran in prijavljen, se nam je zdelo da to ne bo dovolj enostavno za vaše stranke, zato smo dodali dve dodatni možnosti pod vsak vaš izdelek z katerimi omogočite hitro komunikacijo z stranko.
Te dve možnosti najdete v oknu za dodajanje ali urejanje vsebine. Privzeto so izklopljene za vse vaše starejše vsebine zato priporočamo da sledite navodilom in si jih vklopite.
Poleg tega smo opazili, da za večino izdelkov nimate vnešenega opisa ter ključnih besed. Ta dva polja sta po novem nujna, prosimo pa vas da uredite in dodate opise ter ključne besede v vse vaše starejše vnose.
Z ključnimi besedami boste omogočili, da vas stranke najdejo na iskalnikih google, bing ter najdi.si. Ključne besede vam pa bomo pomagali urejati tudi mi, da vam malo olajšamo delo :-)

Novost - povezava do vaše facebook strani (Slika 2):
Glede na naše vprašanje na naši facebook strani /MojMozaik ste odgovorili, da za primaren kontakt z strankami uporabljate facebook, zato smo vam dodali možnost da vpišete vašo facebook stran v vaš profil (slika 2). Kasneje vam bomo omogočili tudi direktno povezavo in "lajk" vaše facebook strani preko vašega izdelka.

Navodila za kontaktni obrazec (slika 1):
  1. Uredite vaš izdelek tako da odprete izdelke in zgoraj poleg gumba "<- nazaj" kliknite gumb "uredi".
  2. Vnesite opis če ga še niste.
  3. Vnesite ključne besede če jih še niste (slika 1. polje 1.). V primeru da potrebujete nasvete, kakšne ključne besede izbrati, nas brez skrbi vprašajte za nasvet.
  4. Vpišite zunanjo povezavo (slika 1. polje 2.) v primeru da imate izdelek objavljen na svoji spletni trgovini ali strani. Tukaj vam priporočamo da NE vnašate vaše facebook strani, zaradi večje preglednosti. Ta povezava se bo izpisala pod opisom izdelka.
  5. Izberite povpraševanje (slika 1. polje 3.) v primeru da želite da se pod vašo vsebino pojavi gumb "Povpraševanje", to je priporočen način kontakta z vašimi potencialnimi strankami.
    V primeru da si neprijavljen uporabnik ogleduje vaš izdelek in želi oddati povpraševanje, preprosto klikne na gumb "Povpraševanje", izpolne polja: Ime, Email, Telefonska številka (opcijsko) in sporočilo (opcijsko), in vam pošlje povpraševanje. Vi pa boste prejeli sporočilo z vsemi potrebnimi podatki na vaš email naslov. Na tak način stranka ne bo poznala vašega email naslova dokler ji na povpraševanje ne odgovorite preko vašega email-a.
    V primeru da je uporabnik prijavljen, pa vam bo preprosto poslal zasebno sporočilo. O novih zasebnih sporočilih ste privzeto (tj. če niste onemogočili opcije email obvešanja pod nastavitvami računa) obveščeni tudi na email naslov.

Lep in kreativen dan vam želimo,
Ekipa Moj Mozaik